Monday, March 9, 2009

Ain't me at home(last day)

Just back from badminton playing..haha..enjoy it much.
For today,the atmosphere of hostel had already back to normal.
unlike 2 days before which is spooky expecially at late night.
my level was almost empty.The air was like still and you can even hear the sound of a needle dropped on the floor.Can you imagine that?haha..
Even i felt like wanna anwswer the nature call,i just tell myself ''npl,hang on,do it tommorow is just the same..lolz...you should know there is difference,right?lolz..
Later gotta go and register for co-curiculum activity for my coming semester.
Well,i plan to take squash.haha.pray to god that i will get it.alehluya..lolz..
Lastly,wanna share you guys a bedtime story:
...呃...就
说我是你的青梅竹马好不好?我好羡慕那些青梅竹马长大的人哦!以后你娶
老婆了,那她就是“咱老婆”,你要对咱老婆好哦,就像对我这样,因为我
在天上看着呢;虽然我会哭会吃醋,但是我更不舍得女孩子伤心;你下辈子
欠我一生,好不好?下辈子我会是一个好健康好健康的宝宝呢,到时候我会
用力用力的缠你一辈子,直到老去!
老公,我不想告诉你我爱你这个事实了,怕你哭!我只看过你哭一次,
那次我任性和你提分手;但是现在的你一定也是在哭,对吗?不只是眼睛哭,
心也在流着泪!老公啊,不要让心停格在那凄楚哀怆的瞬间,笑着面对人生,
帮我笑完今生,好吗?
从现在开始,不要悲哀不要消沉;想我只要用十年里的十天;十年后把
我从生命里彻底清除,我自私,但是我怕我的自私让你恨我;所以我就赖你
十年,就十年好不好?十年,我们就真的忘记彼此,期待来生!
已经在履行约定的傻孩子
泪滴湿了信纸,男人痛哭失声!天渐渐的暗了,黑了,窗外灯光斜射了进来,男人整理好情绪;“老婆,我记得你十年,想你用十天,来生还你一辈子!”轻轻的,对着天际呢喃
So,what is playing in your mind after you read this story?get the moral value behind?
for me,i feel it is so romantic but i don't wish it will happen on me.haha..
And i think the moral of the story is from this sentence
"记得你十年,想你用十天,来生还你一辈子"
Chew it slowly..haha..=P

1 comment:

Anonymous said...

感谢您的帮助后!我也不会获得这样的,否则!